logo profikreditPROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.
Mliekarenská 10, 824 96 Bratislava 26
Infolinka: +421 2 20 64 11 59, Fax: +421 2 20 64 11 70
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., www.proficredit.sk

1) Ak viem, že nebudem schopný splácať úver v dohodnutej výške, aké sú možnosti?
Pokiaľ má klient problémy so splácaním pevne stanovených mesačných splátok, existuje, za ur4it7ch podmienok, možnosť odloženia maximálne troch po sebe idúcich splátok, alebo úprava splátkového kalendára formou zníženia splátok. 


2) V prípade, že som (ako patologický hráč) zobral od Vás úver, s ktorého splácaním už meškám, čo by som mal ako prvé urobiť?

V prvom rade by nás mal takýto klient čo najskôr kontaktovať a informovať nás o svojej situácií. Na základe predloženia a zdokladovania informácií (o dlhodobej PN, či strate zamestnania), im dokážeme, ako je to spomenuté vyššie, poskytnúť napríklad odklad splátok, či úpravu splátkového kalendára.
Tieto žiadosti posudzujeme vždy individuálne a s ohľadom na prístup klientov.

3) Ako je to v prípade, že úver chcem splácať a zatiaľ aj splácam, ale viem, že počas liečenia v nemocnici bude môj príjem nedostatočný? Môžem požiadať o odklad splátky?


Najčastejším dôvodom, kedy sa klient dostane so svojimi splátkami do omeškania je práve dlhodobá práceneschopnosť, alebo strata zamestnania. Pokiaľ je záujem zo strany klienta vzniknutú situáciu riešiť, na základe zdokladovania vyššie uvedených dôvodov dokáže naša spoločnosť poskytnúť odklad splátok. 

4) Čo všetko musí takáto žiadosť obsahovať?

Ako je uvedené vyššie, klient musí v prvom rade zdokladovať dôvody omeškania (dlhodobá PN, či strata zamestnania) a zaslať doporučenou poštou, spolu so žiadosťou o odklad splátok, ktorá musí obsahovať: meno klienta, kontaktnú adresu, resp. telefónny kontakt, číslo zmluvy a vlastnoručný podpis.  

5) Existuje centrálne miesto vo Vašej inštitúcií, ktoré poskytuje bližšie informácie (prosím o telefónne číslo, email, adresu) k splácaniu dlhov a k možnosti dohodnúť si splátkový kalendár?

Akékoľvek oznámenie, žiadosť, prípadne reklamácia alebo dokument ohľadne zmluvy o revolvingovom úvere musí klient doručiť osobne, alebo zaslať doporučenou poštou na adresu sídla spoločnosti. 

6) Ak je to možné, prosím priložte ukážku žiadosti o splátkový kalendár, odloženie splátky a podobne.

Čo sa týka ukážky žiadosti, neexistuje univerzálny formulár. Jedná sa o žiadosti, ktoré si klienti riešia individuálne. 

7) Prosím uveďte akékoľvek ďalšie informácie, prípadne typické skúsenosti s riešením uvedených problémov.

Akékoľvek žiadosti v súlade so zmluvnými podmienkami sa posudzujú a schvaľujú individuálne.

Scroll to top